Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Telefonimüüjate kõnesid saab hakata ära keelama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Telefonikõne.
Telefonikõne. Foto: SCANPIX

Eesti suuremad telefonimüügiga tegelevad ettevõtted sõlmisid hea tava kokkuleppe, mille kohaselt peab iga telefonimüügiga tegelev ettevõte registreerima inimeste soove, kes ei soovi edaspidi saada pakkumisi telefoni teel.

Hea tava kokkuleppe kohaselt saab klient igal ajal keelata telefonimüügi kõnede tegemise täielikult või osaliselt konkreetsete kaupade või teenuste osas, teatas Eesti Otseturunduse Liit. 

Keeldumine registreeritakse telefonimüügi ettevõtja peetavas andmebaasis. Registreeritud keeld kehtib kahe aasta jooksul alates sellekohase soovi avaldamisest.

Eesti Otseturunduse Liidu juhatuse liikme ja Müügimeistrite juhi Tarmo Lausi sõnul on otseturunduse heade tavade ning ausal kauplemisel põhinevate reeglite kokkuleppimine valdkonna maine tõstmiseks ülioluline. «Kutsun üles kõiki otseturundusega tegelevaid ettevõtteid Hea Tava Kokkuleppega liituma,» ütles Laus.

Eesti Otseturunduse Liit töötab välja märgise, mida leppest kinnipidavad ettevõtted saavad kasutada. Tarbijakaitse aitab teostada heast tavast kinnipidamise järelevalvet ning saab vajadusel üleastunud ettevõtet trahvida.

Hea tava lepingut saad lugeda sellelt aadressilt

Tagasi üles