Elisa Eesti juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul on ettevõte jõudnud järeldusele, et ainult mobiilsideteenuse pakkumisest turul ei piisa. Kontoritarkvara ja sideteenuse liitmine ühtsetesse pakettidesse on tema sõnul järjekordne näide, kuidas integreeruvad kaks erinevat teenust.
«Samas on neil olemas väga oluline ühisosa – kogu kontoriteenuse suhtlus käib läbi sideteenuse pakkujate võrkude ning sujuvuse ja töökindluse huvides on nende ühte paketti liitmine üsna loogiline,» ütles Seppänen.
Pilvekontor 365 pakkumisse on kokku pandud mobiilsideteenused, äriklassi e-maili teenus, kontoritarkvara ja kuni 1 TB salvestusruumi ettevõtte ja selle töötajate isiklike failide hoiustamiseks Microsofti pilveteenuses Onedrive.
Paketid sisaldavad lisaks tavapärastele kõnedele, sõnumitele ja mobiilsele internetile äriklassi Outlook’i Exchange`i e-maili teenust, mis on seni olnud kättesaadav ainult Exchange-serverit omavatele ettevõtetele. Onedrive pilvesalvestusruumi salvestatud faile saab alates selle aasta teisest poolest turule tulnud uuendusega kolleegidega jagada ning neid koos ka redigeerida. Lisaks sisalduvad paketis ühiskalendrid ja Skype for Business.
Üks ettevõtte töötaja saab pakkumise raames Office`i rakendused alla laadida kuni viide seadmesse - mobiiltelefoni, tahvel-, süle- või lauaarvutisse ning seda sõltumata operatsioonisüsteemist. Mobiilse interneti maht ulatub 2-20 GB-ni kuus ühe töötaja kohta.
Klientidel on võimalus valida nelja paketi vahel nii, et iga erineva suurusega ettevõtte leiab just talle sobiva terviklahenduse Elisa Pilvekontor 365 abil. Hinnad algavad ligi 10-eurose ja lõpevad ligi 30-eurose kuutasuga ühe töötaja kohta. Keskmise paketi puhul võib ettevõtte kokkuhoid ühe töötaja pealt ulatuda kaheksa euro kanti kuus.