USA saatejuht Conan O'Brieni uus teleshow on juba enne debüüti saanud sponsoriteks Coca-Cola, Microsofti, AT & T, General Motorsi ja News Corpi.
Conan O’Brieni nimi meelitab suurfirmasid sponsoriteks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
O’Brieni uus show debüteerib alles 8. novembril, kuid telekanal TBS on juba teatanud, et mõned USA suuremad ettevõtted on saate peamiste toetajate hulgas, vahendas Adweek.
Avanädalal saavad end saates reklaamida News Corp ja AT & T.
General Motors teatas, et võib lähema paari kuu jooksul ühele vaatajale kinkida 2011 Chevrolet Cruze’i.
The Timesi andmetel maksab USA kaabeltelevisiooni kanali TBS, mis on 18-34-aastaste hulgas vaieldamatu lemmik, 30 sekundit reklaamiaega hinnanguliselt 30 000 kuni 40 000 dollarit.