Palgainfo agentuuri ja turundusagentuuri Brandem korraldatud tööturu- ja palgauuringust, kus osales 13 396 töötajat, selgus, et tööandja mainele avaldab rahuldava ja õigeaegselt laekuva tasu kõrval suurimat positiivset mõju töötajate subjektiivne tunne, et nad on olulised.
Tellijale
Tööandja maine sõltub suhtumisest töötajatesse
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uuringu ühe korraldaja, Brandemi tegevjuhi Paavo Heili sõnul on ettevõtte maine kujundamisel võtmesõnaks töötajate väärtustamine, kusjuures töötajad, kes saavad piisavalt tunnustust, on ka oma töötasuga rohkem rahul.