Kuna ebasobiva pakendamise tõttu said sõiduki veljed transpordi käigus kahjustada, vähenes kliendi sõnul nende väärtus värvimistöö hinna võrra summas 517 eurot.
Saamatult kilekotti pakitud veljed jõudsid kliendini kriibitult
Klient sõlmis Cargobusiga veolepingu, andes vedamiseks üle kolm sõiduki velge. Kui ta aga veljed kätte sai, olid neile tekkinud kriimud. Ostja küsis velgede värvimiseks hinnapakkumist, mille kohaselt oleks nelja velje ülevärvimise hinnaks 517 eurot. Seega pöördus isik tarbijakaebuste komisjoni poole ning nõudis selle maksumuse hüvitamist.
Cargobus ei nõustunud kaebusega, väites, et veljed ei saanud vedamise käigus vigastada. Lisaks väitis kaupleja, et veljed olid valesti pakendanud ja kriipimise eest vastutab inimene ise.
Kui teenuse ostja tõi Cargobusile saatmiseks sõiduki veljed, teatas sealne töötaja, et need tuleb pakkida ja andis selleks kilekotid. Seega osales Cargobusi töötaja saadetud kauba pakkimisel ning pakkus kilekotti andes välja just sellise pakkeviisi. Kuna tegu on kutselise teenusepakkujaga, pidi ta pakkuma pakendamiseks sobivat viisi ja juhul, kui see ei osutunud sobivaks, ei vastuta selle eest klient.
Cargobus on üle kandnud hüvitise summas 150 eurot, kuid kulu velgede taastamiseks oleks olnud 517 eurot, sest kliendi väitel vähenes velgede kahjustamisel nende väärtus värvimistöö hinna võrra. Komisjon on seisukohal, et kauplejal tuleb hüvitada kokku 405 eurot, ehk tasuda täiendav hüvitis summas 255 eurot.
Kui vedaja vastutab veose kaotsimineku või kahjustumise eest, peab ta lisaks maksmisele kuuluvale hüvitisele hüvitama ka juba makstud veotasu, seisuraha ja muud vedajale makstud tasud ja maksud. Veose kahjustumise korral määratakse hüvitamiskohustuse suurus vastavalt kahjustamata ja kahjustatud veose väärtuste suhtele.
Komisjonile esitatud tõendite põhjal on usutav, et kaup sai vigastada Cargobusi valduses ja vedamisel, Cargobus peab kliendile hüvitama summa 255 eurot.