Hiljuti Swedbanki kontorisse uut pangakaarti tellima läinud mees on häiritud sellest, et enamuse aja pidi ta kuulama seda, kuidas teller talle teisi teenuseid üritas müüa.
Swedbanki klienti häirib tellerite käitumine pangakontorites
«Mis sellele järgnes oli tüki huvitavam – peaks tegema ikka kaardikasko, peaks jätkama 3. sammast jne-jne – selline ajupesu, et anna olla,» kurtis mees (nimi toimetusele teada), kes pidi hiljuti minema pangakontorisse uut pangakaarti vormistana, kuna kaotas eelmise ära. Kuigi tegevus, mida ta reaalselt sinna tegema läks, võttis vähe aega, oli ta väga häiritud sellest, mis sellele järgnes.
«Siit küsimus – kas telleril on õigus või vajadus nuhkida, mis mu kontol toimub, mis sambad mul on, mis seisus krediitkaardid jne – ehk tal ju hea vaadata, kus mida makstud, kas ma saan kindel olla, et pärast minu lahkumist ta mu konto sulges,» nentis mees, kellele jäi sellest külastusest väga sant tunne. «Seetõttu püüadki Swedi vältida, kuna igal võimalusel püütakse sulle jälle mingi leping kraevahele suruda,» lisas nördinud klient.
Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivase sõnul on panga eesmärgiks pakkuda oma klientidele personaalselt talle sobivaid lahendusi. «Väärtustades kliendi külaskäiku kontorisse, soovime omalt poolt käia kliendiga läbi erinevad pangatoodetega seotud teemad – sh kohustuste tekkimisel riskide maandamine –, et klient saaks ka edaspidi oma pangateenuste ning finantslahenduste sujuvuses kindel olla,» kirjeldas panga pressiesindaja, lisades, et täpselt nii oli ka sellel korral.
«Mis puudutab kliendiandmetega töötamist, siis siin on meil äärmiselt ranged konfidentsiaalsusnõuded oma teenindajatele, mida järgitakse ning ükski klient ei pea kartma, et tema konfidentsiaalsust rikutakse,» kinnitas Siilivask.