Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Youtube`i looja Chad Hurley asutas oma rõivabrändi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Chad Hurley
Chad Hurley Foto: SCANPIX

Nagu mitmed teisedki mõnel muul alal läbi löönud kuulsused, otsustas Youtube`i kaaslooja Hurley luua oma rõivabrändi, kus ta pakub kaupa meestele.

Kaubamärgi all Hlaska on saadaval aluspüksid, kapuutsiga dressipluusid, särgid, kotid, rahakotid ja muud garderoobi põhivalikusse kuuluvad esemed, kirjutab ajakiri Forbes. Hurley, kes müüs nelja aasta eest Youtube`i koos Steve Cheniga 1,65 miljardi dollari eest Google`le,  juhatab uue kaubamärgi käekäiku kahasse kompanjon Anthony Mazzeiga.

«Ükskõik mis alal tegutseda, ikka leidub inimesi, kes sinusse ei usu. Nii on oluline olla kangelane iseenda jaoks,» avaldas 1977. aastal sündinud Hurley. «Minul ja mu kompanjon Anthonyl pole eriti kogemust moeäris, kuid me usume sellesse ettevõtmisse ja sellepärast seda teemegi. See pole meile mingi harrastus, see äri on meile unelm ja meie töötajatele elatusvahend,» ütles Hurley.

Hlaska kaubavalikut näeb ettevõtte koduleheküljel siin.

Tagasi üles