Päevatoimetaja:
Sander Silm

Suurbritannias kasvas online-reklaamide arv 34 protsenti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Internet.
Internet. Foto: SCANPIX

Viimase aastaga kasvas Suurbritannias online-reklaami kuvamiste arv oluliselt.

ComScore reklaamimõõturi andmetel ulatus 2009. aasta kolmandas kvartalis online-reklaamide kuvamine 164 miljardini ja tänavu kolmandas kvartalis ulatus see 221 miljardini.

Enim reklaame kuvatakse endiselt Facebookis (31,1 protsenti). Microsoft jäi teisele kohale 6,2 protsendiga, Ebay kolmandale nelja protsendiga ja Google tuli 3,7 protsendiga neljandale kohale.

ComScore Euroopa asepresident Mike Read’i sõnul on kasvu võtmeteguriks jaemüügisektor, mis kasvas rohkem kui 300 protsenti.

Suurbritannias enim reklaamitavad brändid on Virgin Group (kaks protsenti reklaamikuvamisest), Telefonica Group (1,3 protsenti) ja BskyB (1,2 protsenti).

Märksõnad

Tagasi üles