/nginx/o/2015/09/28/4537491t1h4dfc.jpg)
Volkswageni marki autode globaalset müüki tabas septembris 4-protsendiline langus.
Volkswageni marki autode globaalset müüki tabas septembris 4-protsendiline langus.
Kriisi sattunud VW müük kukkus aastataguse 534 800 juurest 513 500 peale, vahendab Bloomberg Business ettevõtte eilset pressiteadet.
Volkswageni grupi kõigi brändide lõikes tähendas see müügi 1,5-protsendilist langust 885 300 tasemele.
Kukkumine oli kõige järsem Venemaal ja Brasiilias, kus turud niigi majandulanguse tõttu kokku on kuivamas.
Euroopas jäi müügikasv konkurentidele alla – olukorras, kus VW on valmistumas tagasi kutsuma 8,5 miljonit petutarkvaraga varustatud diiselautot.
Vaatlejate hinnangul võinuks septembrikuine langus olla suurem, kuid seda on arvatavasti kammitsenud allahindlused kauplustes. Sellist käitumist on eriliselt täheldatud Saksamaal.