Balti riikides sooduskupongiportaale opereeriv Cherry Media OÜ müüs augusti lõpus oma Leedu haru sealsele juhtkonnale, tegi muudatusi Eesti ja Läti osanike struktuuris ning kavatseb väljuda füüsilise kauba ärist.
Cherry müüs Leedu haru ning lõpetas füüsiliste kaupade müügi
Cherry Media OÜ juhatuse liige Andres Susi ütles BNSile, et Cherry väljub füüsilise kauba ärist ning keskendub teenustele ja reisidele.
«See kampaaniapõhine mudel, mida püüdsime mitu aastat õigesti käima saada kaupade puhul, kahjuks ei toimi nii, nagu me seda kvaliteedi- ning majandusnäitajate poolest soovisime näha,» ütles Susi.
«Müüa restoranipakkumist või ürituse piletit kõrvuti odavate kummikutega ei ole pikas perspektiivis jätkusuutlik. Kaupadest loobumine võimaldab nii meil kui ka meie teenusepakkujatest partneritel end palju paremini positsioneerida,» lisas ta.
Ettevõtte viimaste aastate majandustulemused on olnud võrreldes Cherry algusaastatega halvemad; 2013. aastal oli ettevõte kahjumis, 2014. aasta aruannet veel esitatud ei ole. Nüüd plaanib Cherry uut tõusu.
«Augustis müüsime kolmest Balti riigist suurima käibega Leedu haru sealsele juhtkonnale. Tehingu hinda me paraku ei avalikusta,» lausus Susi.
Osanike struktuuris oli samuti mitmeid muudatusi: lahkusid kõik endised Leedu asutajad, osad Eesti varajase staadiumi osanikud ja finantsinvestorid. Ettevõtte praegusesse omanikeringi kuuluvad finantsinvestorid ning juhatus. Cherryt jäävad juhtima kaks esialgset asutajat, Andres Susi ja Priit Tomp.
«Juba novembri alguses tuleme välja täiesti uute võimalustega nii partnerite kui ka Cherry kasutajate jaoks. Uueneb koduleht ning tekivad mitmed uued tööriistad teenusepakkujatele. See saab olema üks suurimaid ning huvitavamaid muudatusi alates Cherry stardist viis aastat tagasi,» lisas Susi.
Cherry Media OÜ on 2009.a. sügisel asutatud e-kaubandusettevõte, mis opereerib nüüd e-kaubanduskeskkondi Cherry.ee Eestis ning Cherry.lv ja CityLife.lv Lätis.