4. Seda on juhtunud juba 2-3 korral. Reedel peale tööd Tallinna lennates olen tahtnud võtta turgutavad kokteili. Kahjuks aga olen saanud vastuseks - sellel lennul meil kahjuks alkoholi pole.
5. Tallinna poolt esmaspäeva hommikuti tulles on väljalennud enamasti õigeaegsed. Stockholmi poolt reede õhtul on reegliks, et lendu lükatakse 1h edasi. Põhjuseks on see, et sisenev lend jõuab plaanitust hiljem sisse. Hilinemine tundub süstemaatiline - päev otsa lennanud lennuk jääb pidevalt natuke siia-tänna hiljaks ja hilinemised akumuleeruvad ja viimased lendajad saavad pahna enda kaela.
6. Üks positiivne fopaa ka - Lendan Stockholmist Tallinnasse reede õhtul. Valisin kõige esimese võimaliku rea (rida 6), mida mu pilet võimaldas. Väljalend küll hilines tavapäraselt, aga lennukisse istudes avastasin, et rida 6 oli viimane flex klassi rida. Ehk siis sain tasuta süüa ja juua. Kompenseeris natuke hilinemist.
Lõpetuseks tahaks tsiteerida 21. aprilli Postimehe artiklit, kus Estonian Airi juhatuse liige Indrek Randveer kommenteeris kehvema kvaliteediga propeller lennukite kasutust: «Kehvemast kvaliteedist hoolimata on piletihind neil liinidel sama. Lihtsalt toode on natukene teine,» märkis Randveer ja lisas, et tema hinnangul ei osta inimesed lennukipiletit ostes lennukit, vaid liikumist punktist A punkti B. «Sellisel juhul ei ole lennuk väga suur probleem.»
Olen sinuga nõus härra Randveer, mina ostan transporti punktist A punkti B. Aga kui see propeller mind kohale toimetada ei suuda, siis on ikka probleem küll. Kahjuks ma ei julge EA-d oma Rootsi kolleegidele soovitada. Stabiilsus puudub ja pole usaldusväärne. Loodan, et asjad lähevad paremaks.