Postimehe tarbijaportaali üleskutse peale jagas oma kogemusi Estonian Airiga ka ettevõtja, kel tuleb sageli lennata.
Ettevõtja kiri: Estonian Air ei hooli oma klientidest
Olen Estonian Airiga tihe lendaja, lendan keskmiselt kaks korda kuus. Viimane lend CPH - TLL oli minu kõige halvem lennukogemus nendega üldse.
Bombardieriga olen lennanud seda vahemaad 1h 15min, selle turbopropiga kestis lendamine 2h ja 30 minutit. Selle ajaga lendab normaalne lennuk Tallinnast Istanbuli! Ma olen 193 cm pikk, istmevahed selles lennukis olid väikseimad, mis ma iial näinud olen. Ma ei saanud oma jalgu ka viltu hoida, ägasin terve aja ebaloomulikult keerdus asendis istudes ja see oli äriklassis (2. rida). Käsipagasit nad «delivery at the aircrafti» keeldusid võtmast, aga pardal ei mahtunud tavaline käispagasikohver hoidu ning Leedu stjuuart viis selle lennuki tagaossa. See aga tähendas, et maha minnes tuli oodata ära, kui kõik inimesed olid lennukist maha läinud, et oma pagas kätte saada. Õnneks aga ei suuda see käkerdis ühtegi väravasse siseneda ja sain üle mitme aasta Tallinna lennujaamas bussiga sõita, et ses mõttes vahet polnud.
See, et Estonian Air on oma uued ja ilusad lennukid kalli hinnaga välja rentinud ja sisse rentinud sellised roosteämbrid, et raha säästa on küünilisuse tipp. See, et CPH lennujaamas maandutakse lennujaama kõige odavamates väravates (A20 - A30), kuhu ei lenda mitte keegi, näitab, et ei hoolita oma kliendist.
Ma suudan mõista seda, et OV saatus sõltub Euroopa Komisjoni otsusest ja seda ei saa muuta. Aga kui ka positiivse otsuse korral on see uus OV teenindustase, siis jääb see alla ka kehvematele odavlennufirmadele.
Kallis OV, kui te mind kuulda ei kavatse võtta, siis palun, palun tehke kodulehel nii, et vähemalt piletit ostes on näha, mis rauaga lend toimub, siis saan otsustada lennata tagasi kas teisel kellaajal või teise lennuliiniga.
OV on nii alla käinud, et lendan nendega ainult kohtadesse kuhu saab otse. Praktiliselt kõik mu ümberistumised toimuvad üle Frankfurti, Istanbuli või Moskva.