![Artikli foto](http://f11.pmo.ee/wYH5U0j4wiAYhHcG5rf4MZ9lZJc=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2015/10/07/4567503t1h35ea.jpg)
Esimeste miinuskraadidega peaks diiselmootoriga sõiduki omanik korraks mõtlema, kas kütusepaagis on suvine diislikütus maksimaalse külmataluvusega -5°C või juba külmakindlam üleminekuperioodikütus.
Esimeste miinuskraadidega peaks diiselmootoriga sõiduki omanik korraks mõtlema, kas kütusepaagis on suvine diislikütus maksimaalse külmataluvusega -5°C või juba külmakindlam üleminekuperioodikütus.
Tagasihoidlikuma läbisõiduga autoomanikul tasub korraks aeg maha võtta ja meenutada, millal viimati tangitud sai. Kui see jäi septembrikuusse, tuleks kliendil auto kütusepaak tühjemaks sõita ning siis külmakindlamat kütust paak täis tankida, et vältida järgmistel miinuskraadidega hommikutel käivitusprobleeme.
Soovitused diiselmootoriga auto omanikule: