Esimeste miinuskraadidega peaks diiselmootoriga sõiduki omanik korraks mõtlema, kas kütusepaagis on suvine diislikütus maksimaalse külmataluvusega -5°C või juba külmakindlam üleminekuperioodikütus.
Kolm soovitust diiselmootoriga auto omanikule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tagasihoidlikuma läbisõiduga autoomanikul tasub korraks aeg maha võtta ja meenutada, millal viimati tangitud sai. Kui see jäi septembrikuusse, tuleks kliendil auto kütusepaak tühjemaks sõita ning siis külmakindlamat kütust paak täis tankida, et vältida järgmistel miinuskraadidega hommikutel käivitusprobleeme.
Soovitused diiselmootoriga auto omanikule:
- Ära tee järeleandmisi kütuse kvaliteedis ning tangi vaid usaldusväärsetest tanklatest.
- Küsi enne tankimist diislikütuse sertifikaati, kus on kirjas nii kütuse hägustumispunkt kui ka külmfiltri ummistumispunkt.
- Kui sinu viimane tankimine jäi septembrikuusse, siis sõida kütusepaak võimalikult tühjaks ning täida see teenindusjaamas külmakindlama kütusega.