Swedbank lubab lepitada kvaliteediga

Alo Raun
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Swedbanki pressiesindaja Kristi Künnapase sõnul loodab ettevõte neid kliente, keda Hansapanga kaubamärgist loobumine häirib, lepitada kõrge kvaliteedi abil.


«Hansapank on alati tahtnud teha parimat panka. Ka Swedbanki nime all tehakse selles pangas ikka head ja usaldusväärset pangandust. Ja ma usun, et see räägib enda eest,» vastas Künnapas Postimees.ee küsimusele, kuidas kavatseb pank tundlikumaid kliente lepitada.

Ta meenutas, et Hanspank kuulub Swedbanki gruppi juba mitu aastat, mistõttu on üsna loomulik, et see kannab sama nime, mis grupp.

«Tegemist on tegelikult üpris ootuspärase arenguga. Nii pangandusturul kui muudel turgudel maailmas toimub pidevalt konsolideerumisi-ühinemisi, kus ettevõtted liitvad, ja selle käigus muutuvad ka osaorganisatsioonide nimed. Ma ei näeks selles midagi enamat.»

Täna algas nimevahetuse protsess, mille jooksul Hansapanga uueks nimeks saab Swedbank.

Täielik üleminek ühtsele uuele nimele ja brändile on kogu Baltikumis plaanis lõpule viia sügiseks 2009.

Esialgu vahetub panga bränd - see tähendab, et lähikuudel muutuvad panga nimi ja logo internetipankades, vahetatakse sildid pangakontoritel ning panga tooteid reklaamitakse edaspidi Swedbanki nime alt.

Panga juriidiline nimi muutub 2009. aasta kevadel.

Vaata videot, klikkides pealkirja kõrval asuvale pildile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles