/nginx/o/2015/10/01/4546317t1h02d1.jpg)
Volkswageni uus juht Matthias Müller ütles eile 20 000 töötaja ees esinedes, et kriisiolukorra tõttu on ettevõttes ettevalmistamisel kulukärped, mis «ei tule valutud.»
Volkswageni uus juht Matthias Müller ütles eile 20 000 töötaja ees esinedes, et kriisiolukorra tõttu on ettevõttes ettevalmistamisel kulukärped, mis «ei tule valutud.»
Müller tunnistas, et lõplik hinnang diisliskandaali maksumuse kohta pole veel võimalik, kirjutab Financial Times. Ta selgitas, et VW peab «mastaapselt säästma, et kriisi tagajärgedega toime tulla» ning säilitada «hea» krediidireiting.
«Seetõttu oleme me algatanud kõikide kavandatud investeeringute edasise ülevaatamise,» jätkas Müller. «Kõik, mis pole absoluutselt vajalik, jäetakse ära või lükatakse edasi... Olgu selgelt öeldud: see ei tule valutult.»
Praegu jääb selgusetuks, kas skandaal toob Volkswagenis kaasa ka koondamisi. Grupi palgal on ligi 600 000 inimest – ligikaudu veerand miljonit rohkem jaapanlaste Toyotast, mis toodab sarnase koguse autosid aastas.