Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ning infosüsteemide arenduskeskus nimetasid novembri hea e-teenuse kuuks, kutsudes märkama ja tunnustama igapäevaelu lihtsustavaid e-lahendusi.
Novembris tuleb e-teenuseid kiita
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi sõnul on hea e-teeninduse kuu eesmärk saada tagasisidet õnnestunud teenustest ning neid teistele eeskujuks seada.
«E-teenuseid on erinevate eesmärkidega - ühed muudavad riigi inimestele lähedasemaks ja läbipaistvamaks, teised laiendavad silmaringi ja pakuvad meelelahtust. Kui teenus on hea ja seda märgatakse, siis on sellel potentsiaali ka väljaspool Eestit läbi lüüa,» lisas Parts.
Kõik arvutikasutajad saavad häid e-teenuseid esile tuua ning nende üle arutada internetis aadressil http://www.e-konkurss.net/. Hea e-teenuse äramärkimisel tuleb lisada ka lühikese põhjendus, miks just see parim on.
Kiidetavate e-teenuste kategooriad ei ole mingil viisil piiratud, oodatud on nutikad e-lahendused tervise ja hariduse valdkonnast alates kuni kultuuri, äri ja mängudeni välja.
Kasutajatelt kiitust teeninud IT-lahendusi oodatakse kandideerima ka konkursilt «Eesti Parim E-teenus 2011», mis lähiajal välja kuulutatakse.
Konkurss korraldatakse Euroopa Liidu struktuurifondide programmi «Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine» raames ning Euroopa regionaalarengu fondi rahastusel. Parim E-teenus 2011 on ühtlasi rahvusvahelise e-lahenduste konkursi World Summit Award (WSA) 2011 Eesti eelvoor.