Eestis väga levinud reklaame blokeeriv rakendus brauseritele Chrome ja Safari müüdi maha salapärasele ostjale ning hakkab nüüd valikuliselt reklaame näitama.
AdBlock vahetas omanikku
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Täna AdBlocki kasutajatele ette tulnud teates selgitas ettevõtte asutaja Michael Gundlach ütles, et AdBlock liitus Acceptable Ads (lubatud reklaamid – toim) programmiga, mis kuvab seal heaks kiidetud reklaame. Sellest täiendusest saab kasutaja ka loobuda, jättes külastatavad veebilehed jätkuvalt reklaamivabaks, vahendab Business Insider.
AdBlocki ostja ei soovinud oma isikut ega makstud summat avalikustada.