«Kaubamaja tegeleb spikerdamise promomisega läbi spikerdamist soodustava toote müügi. Kampaaniavoldikust võib leida spikerdamist soodustava pastaka ja tahakski teada, et miks kaubamaja propageerib spikerdamist?» küsib lugeja.
Lugeja küsib: miks kaubamaja propageerib spikerdamist?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastas Osturalli projektijuht Kamila Varvas.
Kaubamaja Osturalli toimub sel sügisel juba 35 korda ning valikus on üle 11 000 toote. Kõnealune pastakas on tõepoolest Osturallil müügil, kuid toote kasutamise eesmärgi ning koha valib iga kasutaja ise. Pastakale on loodud lisafunktsioon, et täita märkmiku ülesannet. Pastakas võtab vähem ruumi ning seda on lihtsam kaasas kanda.