Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Webmedia: oleme F-põlvkonna esindajad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Webmedia Facebooki leht.
Webmedia Facebooki leht. Foto: facebook.com

Webmedia kommunikatsioonijuht Merlis Nõgene sõnul on ettevõte pea täielikult oma töötajatega Facebookis, kuid oma projekte läbi näoraamatu või kodulehe ei müüda, sest need on selleks liiga suured.

Arvutifirma Webmedia on ettevõtte kommunikatsioonijuht Merlis Nõgene sõnul pea täielikult oma töötajatega Facebookis. «Puudujaid» on vähe, kirjutab portaal juhtimine.ee.

«Tegemist on kahtlemata F-põlvkonna esindajatega - kui neid tahta nii nimetada - ja kui nad isegi on Facebookis päeval toimuvale võimelised kiiresti reageerima, siis see ei tähenda, et too sinine veebileht oleks kogu aeg ekraanil. Pigem kasutatakse mõnda desktop-rakendust,» kirjeldas Nõgene.

Webmedia projektid on aga nii suured, et neid läbi kodulehe või Facebooki ei müüda.

Kuid Nõgene kiidab «näoraamatut» kui täiesti tasuta kanalit ja loetleb plusse: «Facebook on oluline kanal suhtlemaks potentsiaalsete töötajatega. Webmedia sait Facebookis kindlasti suurendab ettevõtte läbipaistvust ja annab ettekujutuse, kuidas oleks Webmedias töötada. Samuti on see võimalus hoida Webmedias toimuvaga kursis meie töötajate perekonnaliikmeid. Tasakaal töö ja kodu vahel ning perekonna toetus tööülesannete täitmisel on aga üks oluline Webmedia nurgakivi töötajate rahulolu ja seeläbi ka äriedu tagamiseks.»
Kampaaniaid ja nännijagamisi pole arvutifirma Facebookis teinud ja praegu ei näe ka põhjust, et seda taktikat muuta.

«Ilma selletagi jagas näiteks uue assistendi otsimise töökuulutust oma sõpradele 90 inimest. Seda on rohkem kui küll! Webmedia saiti Facebookis jälgib ligi 500 inimest ja kedagi neist ei ole nänniga seda tegema meelitatud. Meie eesmärk pole võistelda Eesti suurima fännikogukonna arvestuses,» selgitab Nõgene.

Nõgene möönab, et muidugi on võimalik Facebookis mängudega palju aega raisata ja et kindlasti ei tohiks internetisuhtlus asendada suhtlemist reaalses maailmas.

Aga mõistliku kasutaja käes on Facebook vahend, mille abil olla informeeritum ja efektiivsem.

«Nagu ikka – tark võib kas või nugadega žonglöörida, loll vehib ka paljaste kätega endale pöidla silma,» ütleb ta.

Märksõnad

Tagasi üles