Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Vautšeriportaali juht: meile on üritatud pressida aidsi, vähki ja värvipimedust ravivaid tooteid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Cherry tegevjuht Priit Tomp (paremal)
Cherry tegevjuht Priit Tomp (paremal) Foto: Peeter Langovits/Postimees/Scanpix

Vautšeriportaali Cherry tegevjuht Priit Tomp räägib, mismoodi hinnatakse selle kaudu müügile lastavate toodete tõepärasust ja milliseid markantsemaid juhtumeid nn imetoodetega on neil senise viie tegevusaasta jooksul ette tulnud.

Iga Cherryle laekunud kaupmehe müügi- ja reklaamisoovi käsitletakse esmajärjekorras kaine mõistuse ja loogikaga. Kui pakutud toode – antud juhul toidulisand või alternatiivne esoteeriline substants – tundub kahtlane, antakse produktile punane tuli. Kui esmavaatlusel tundub olevat tegu legitiimse tootega, tehakse lisaks kontrollpäring veterinaar- ja toiduameti ja/või raviameti inforegistrisse.

Toodete kirjeldamisel lähtume seadusandlusest, mis keelab toidulisanditele omistada ravivaid omadusi. Üldiselt teeme koostööd suurimate Eesti ravimite maaletoojate ja edasimüüjatega, kellega probleeme pigem ei esine. Tuntumad tootepakkujad on mastaapsete mahtude tõttu regulatsioonidega täpselt kursis: kuidas ja millises raamistikus võib tooteid jae- ning e-keskkondades marketeerida.

Samuti väärib mainimist tihe koostöö TKAga (tarbijakaitseamet – toim), kelle tähelepanu juhtimisel oleme eemaldanud kõik kahtlase väärtusega tooted. Cherry seisab näoga lõpptarbija suunas, mis näeb ette tekkinud arusaamatustel valmis olema kauba annulleerima ja klientidele raha tagastama.

Viie tegevusaasta jooksul on tulnud ette palju värvilisi enneolematuid pakkumisi, kus tootevalikusse on üritatud pressida aidsi, vähki ja värvipimedust ravivaid tooteid. On selge, et mainitud imerohud takerduvad eelmainitud kaine mõistuse esmafiltrisse.

Tagasi üles