Kuigi tarbijakaitseamet hoiab pidevalt silma peal igasugusel reklaamil, mis võiks oma sisuga tarbijat eksitada, jäävad ka nende käed just välismaist päritolu imeasjade, sealhulgas ravimitena propageeritavate toodete reklaami puhul lühikeseks.
Tellijale
Imetoodete vastu ongi raske võidelda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kui lubatakse midagi uskumatu valdkonda kuuluvat, siis tuleks sellesse tootesse suhtuda skepsisega – sellist igavese elu võlueliksiiri ei ole olemas,» räägib Hanna Turetski tarbijakaitseametist. Nüanss, mis nn imetoodete puhul asja keerukaks ajab, on asjaolu, et nende puhul on esmapilgul väga raske öelda, kas tegemist on ravimi, toidulisandi või kemikaaliga, mistõttu ei saa otseselt öelda, kas või milliseid nõudeid on rikutud.