/nginx/o/2015/09/29/4538951t1h268a.jpg)
Twitter on esimene sotsiaalmeedia keskkond, mis on muutmas kaubaks emotikonid – need emotsioonide väljendamiseks kirjamärkidest moodustatavad sümbolid, mida iga päev sotsiaalmeedias kasutame.
Twitter on esimene sotsiaalmeedia keskkond, mis on muutmas kaubaks emotikonid – need emotsioonide väljendamiseks kirjamärkidest moodustatavad sümbolid, mida iga päev sotsiaalmeedias kasutame.
Nimelt oli loomulikult maailma tuntuim bränd Coca-Cola see, kes sai esimesena võimaluse maksta Twitteris oma emotikoni eest – kui kasutaja toksib tekstiväljale #shareacoke, siis ilmub selle asemele kahest kaelakuti koos olevast pudelist.
Coca-Cola väitel püstitas möödunud reedel teenusesse jõudnud makstud emotikon rekondi «Terviseks!» jagamisel.
You came, you tweeted, you set a record. Thanks for coming together for the Largest Twitter "Cheers!" #ShareaCoke pic.twitter.com/5kSnKC6t9K
— Coca-Cola (@CocaCola) September 18, 2015
Kuigi Twitter on sama funktsionaalsuse loonud varem ka näiteks Star Warsi ja MTV muusikaauhindade tarvis, on see esimene kord, mil emotikonide kasutamine on osaks reklaamitehingust.
Twitteri globaalse brändistrateegia juht Ross Hoffmann ütles TechCrunchile, et Coca-Cola on Twitteri jaoks üle maailma oluline partner, kes on oma emotikoni loomist soovinud juba mõnda aega.
Aeg näitab, kas Twitteri algatus leiab laia kasutust. Selge on see, et kuigi Twitter on juba 10 aastat vana, pole ta ikka suutnud oma äri kasumit teenima panna.
Allikas: marketingmagazine.co.uk