Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kauplused panustavad postkastireklaamile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kuigi nii mõneski kortermajas on postkastireklaamile eraldi prügikastid tehtud, loevad uuringute väitel neid siiski paljud inimesed.
Kuigi nii mõneski kortermajas on postkastireklaamile eraldi prügikastid tehtud, loevad uuringute väitel neid siiski paljud inimesed. Foto: TOOMAS HUIK/POSTIMEES/SCANPIX

Kuigi ligi 70 protsenti Postimehe testis osalenutest ütles, et pööravad postkasti tulevale reklaamile tähelepanu, ilmneb uuringutest, et see hulk võib küündida 90 protsendini.

«Uuringud tõestavad, et kliendilehed on senini väga mõjuvõimas reklaamikandja,» sõnas Rimi turundusjuht Andrija Lilleoja. Kuigi võib tunduda, et internetiajastul jääb nende roll väiksemaks, näitavad uuringud, et kuni 90 protsenti inimestest saab oma info just nende kaudu. «Sama uuringu põhjal võib väita ka seda, et 75 protsenti neist, kes kliendilehe saavad, sealt endale vajaliku soodsa toidukraami ka välja otsivad – ehk lähevad just sinna poodi, kus kliendilehes reklaamitud kaup kõige soodsamalt kätte tuleb,» lisas Lilleoja.

Seda kinnitab ka tööstuskaupade poe Expert turundusjuht Joonas Kulli. Nimelt uuris ettevõte hiljuti, kui palju inimesed postkasti tulnud reklaame mäletavad, ning selgus, et telereklaami kõrval oli just otsepost see kanal, mille abil inimesed nende reklaami märkasid ning see neile ka meelde jäi.  

Tagasi üles