Kuigi ligi 70 protsenti Postimehe testis osalenutest ütles, et pööravad postkasti tulevale reklaamile tähelepanu, ilmneb uuringutest, et see hulk võib küündida 90 protsendini.
Tellijale
Kauplused panustavad postkastireklaamile
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Uuringud tõestavad, et kliendilehed on senini väga mõjuvõimas reklaamikandja,» sõnas Rimi turundusjuht Andrija Lilleoja. Kuigi võib tunduda, et internetiajastul jääb nende roll väiksemaks, näitavad uuringud, et kuni 90 protsenti inimestest saab oma info just nende kaudu. «Sama uuringu põhjal võib väita ka seda, et 75 protsenti neist, kes kliendilehe saavad, sealt endale vajaliku soodsa toidukraami ka välja otsivad – ehk lähevad just sinna poodi, kus kliendilehes reklaamitud kaup kõige soodsamalt kätte tuleb,» lisas Lilleoja.