/nginx/o/2015/09/25/4525767t1h8f43.png)
Eesti mobiilireklaamide tootja Nexd lansseeris eile Austria turul neljas meediagrupis oma esimese rahvusvahelise projekti.
Mini Clubmani lansseerimiskampaania mobiiliekraanidel viidi ellu koostöös meediaketi Initiative Austria haru ning Mini kohaliku loovagentuuriga.
/nginx/o/2015/09/25/4525791t1h6e21.jpg)
Nexdi loodud platvormi aluseks on formaat lühendiga RRM ehk richer rich media, mis võimaldab reklaamides kasutada sujuvaid animatsioone ja senisest enam interaktiivsust – näiteks reklaamist otse helistamist, sotsiaalmeediasse jagamist ja registreerimisvormide täitmist.
Nexd alustas tegevust aprillis, lansseeris platvormi mais ning on siiani Eesti brändidele läbi viidud enam kui 30 kampaaniat – näiteks Eesti Telekomile ja Tallinna lennujaamale.
Austrias loodud kampaaniat on võimalik vaadata alloleva QR koodi vahendusel: