Eesti mobiilireklaamide tootja Nexd lansseeris eile Austria turul neljas meediagrupis oma esimese rahvusvahelise projekti.
Eestis loodud reklaamiplatvorm on võtmas rahvusvahelist haaret
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mini Clubmani lansseerimiskampaania mobiiliekraanidel viidi ellu koostöös meediaketi Initiative Austria haru ning Mini kohaliku loovagentuuriga.
Nexdi loodud platvormi aluseks on formaat lühendiga RRM ehk richer rich media, mis võimaldab reklaamides kasutada sujuvaid animatsioone ja senisest enam interaktiivsust – näiteks reklaamist otse helistamist, sotsiaalmeediasse jagamist ja registreerimisvormide täitmist.
Nexd alustas tegevust aprillis, lansseeris platvormi mais ning on siiani Eesti brändidele läbi viidud enam kui 30 kampaaniat – näiteks Eesti Telekomile ja Tallinna lennujaamale.
Austrias loodud kampaaniat on võimalik vaadata alloleva QR koodi vahendusel: