Päevatoimetaja:
Sander Silm

Musta nimekirja sattunud koristusfirma tüssas taas klienti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Eelmisel nädalal lisas tarbijakaitseamet musta nimekirja puhastusteenuseid osutava ettevõtte OÜ Puhastusmeistrid, kes on siiani mitmetele klientidele poolikult koristusteenust osutanud.

Kodukoristusest huvitunud klient sõlmis selle aasta alguses lepingu koristusfirmaga OÜ  Puhastusmeistrid, millega pidi ettevõte osutama talle kümne korra koristusteenust.    

Kliendi selgituste järgi broneeris ta koristusteenuse kolmel korral, millest kahel teenust ka osutati.  Järgneval korral lükati teenuse osutamine edasi ning ka uuel kokkulepitud ajal ei ilmunud koristusfirma töötajad kohale. Edasiselt ei olnud võimalik teenuse aega broneerida.

Tarbijakaitseameti menetluses pooled kokkulepet ei saavutanud ja kaebus suunati lahendamiseks  tarbijakaebuste komisjonile. Koristuse tellinud klient kaotas ettevõtte käitumise tõttu huvi edasise teenuse osutamise vastu ning soovis ettemaksu tagastust summas, mille eest ta koristusteenust ei saanud. Tema selgituste järgi ei täitnud koristusfirma oma kohustusi, samuti ei olnud teenusepakkujal komisjonile esitada tõendeid, et teenus on kokkulepitud mahus osutatud.

Komisjon leidis asjaolusid uurides, et kuna koristusfirma on kliendi poolt ette makstud teenust esitanud poolikult, on tegu olulise lepingurikkumisega. Komisjoni otsuse järgi on tarbija nõue põhjendatud ning ettemaks summas 244 eurot ja 80 senti kuulub tagastamisele.

Tagasi üles