Eelmisel nädalal lisas tarbijakaitseamet musta nimekirja puhastusteenuseid osutava ettevõtte OÜ Puhastusmeistrid, kes on siiani mitmetele klientidele poolikult koristusteenust osutanud.
Musta nimekirja sattunud koristusfirma tüssas taas klienti
Kodukoristusest huvitunud klient sõlmis selle aasta alguses lepingu koristusfirmaga OÜ Puhastusmeistrid, millega pidi ettevõte osutama talle kümne korra koristusteenust.
Kliendi selgituste järgi broneeris ta koristusteenuse kolmel korral, millest kahel teenust ka osutati. Järgneval korral lükati teenuse osutamine edasi ning ka uuel kokkulepitud ajal ei ilmunud koristusfirma töötajad kohale. Edasiselt ei olnud võimalik teenuse aega broneerida.
Tarbijakaitseameti menetluses pooled kokkulepet ei saavutanud ja kaebus suunati lahendamiseks tarbijakaebuste komisjonile. Koristuse tellinud klient kaotas ettevõtte käitumise tõttu huvi edasise teenuse osutamise vastu ning soovis ettemaksu tagastust summas, mille eest ta koristusteenust ei saanud. Tema selgituste järgi ei täitnud koristusfirma oma kohustusi, samuti ei olnud teenusepakkujal komisjonile esitada tõendeid, et teenus on kokkulepitud mahus osutatud.
Komisjon leidis asjaolusid uurides, et kuna koristusfirma on kliendi poolt ette makstud teenust esitanud poolikult, on tegu olulise lepingurikkumisega. Komisjoni otsuse järgi on tarbija nõue põhjendatud ning ettemaks summas 244 eurot ja 80 senti kuulub tagastamisele.