Päevatoimetaja:
Sander Silm

Põrguinglid moeloojale: käed eemale meie kaubamärgist!

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Põrguinglid.
Põrguinglid. Foto: Lauri Kulpsoo

Põrguinglid kaebasid moelooja Alexander McQueeni brändi, Ameerika jaemüüja Saksi ja e-kaubamaja Zappos.comi kaubamärgi rikkumise eest kohtusse.

Tegemist on järjekordse kohtuasjaga, mille aitas Inglitel koostada Beverly Hillsis töötav advokaat ja süüdistuse kohaselt kasutab McQueen klubile kuuluvat surma-logo, ilma nende teadmata, oma käekottidel, ehetel, rõivastel ja muudel esemetel, vahendas brandchannel.com.

Bloombergsi andmetel esitas Hell's Angels Motorcycle Corp kaebuse USA Los Angelese ringkonnakohtule esmaspäeval ja süüdistuse kohaselt kasutavad Gucci omandis olev McQueen ja kaks jaemüüjat Inglitele kuuluvat kuulsat kaubamärki ilma selleks eelnevalt nõusolekut saamata.

Põrguinglid on oma logo, tiibadega kolju, kasutanud alates 1948. aastast, mil klubi loodi.

Mõningatel juhtudel on Inglid lubanud oma logo kasutada erinevate rõivaste, ehete või muude esemete kaunistamiseks.

McQueen kasutas logo oma Hell's Angel Jacquard Box kleidi ja Hell's Rysty Duster sidurikoti juures.

Inglite advokaat Fritz Clapp on Bloombergi andmetel rattureid esindanud varasemalt vähemalt 13 kaubamärgi vaidluse juures.

Tagasi üles