Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

H&Mi käive kasvas kolmandas kvartalis üle 50 protsendi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: BNS
Copy
Artikli foto
Foto: Reuters / Scanpix

Rootsi rõivaketi Hennes&Mauritz (H&M) müük kasvas kolmandas kvartalis Eestis 51 protsenti 10,1 miljoni euroni ehk 95 miljoni rootsi kroonini ja üheksa kuu müük 47 protsenti 24,6 miljoni euro ehk 232 miljoni rootsi kroonini.

Aasta varem samadel perioodidel ulatus H&M-i müük Eestis vastavalt 61 ja 152 miljoni rootsi kroonini ehk vastavalt 6,5 ja 16,1 miljoni euroni, selgub ettevõtte kvartaliaruandest. 31. augusti seisuga oli ettevõttel Eestis kokku kuus poodi.

Ettevõte kirjutab oma kvartaliaruandes veel, et 2016. aastal on plaanis avada e-poed üheksas riigis, mille seas on Eesti, Iirimaa, Jaapan, Kreeka, Horvaatia, Sloveenia, Läti, Leedu ja Luksemburg.

Lätis ja Leedus jäid kasvunumbrid tagasihoidlikumaks. Lätis kasvas kolmanda kvartali käive 13 protsenti ja oli 9,7 miljonit eurot ehk 91 miljonit rootsi krooni. Üheksa kuu käive kasvas seal 26 protsenti ja oli 24,2 miljonit eurot ehk 228 miljonit rootsi krooni. Leedus kasvas kolmanda kvartali müügikäive 21 protsenti 9,1 miljoni euroni ja üheksa kuu käive 39 protsenti 23,2 miljoni euroni. Ettevõttel on Lätis kuus ja Leedu poodide arv kasvas tänavu ühe poe võrra seitsme poeni.

Kontserni käive kasvas kolmandas kvartalis 19 protsenti 46 miljardi rootsi kroonini ja üheksa kuu käive 22 protsenti 132,2 miljardi rootsi kroonini.

H&M-i kolmas kvartal oli 1. juunist 31. augustini ja kolme kvartali arvestus algas 1. detsembrist 2014.

Tagasi üles