Päevatoimetaja:
Sander Silm

Cannes Lionsi võistluskategooriad said lisa

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Cannes Lions reklaamifestivali logo
Cannes Lions reklaamifestivali logo Foto: Canner Lions

58. Cannes Lions Rahvusvahelise Reklaamifestivali korraldajad teatasid, et lisasid tuleva 2011. aasta võistlusprogrammu uue kategooria Cannnes Creative Effectiveness Lions.

Creative Effectiveness Lions kategooriaga austatakse loovust, mis on näidanud mõõdetavat ja tõestatud mõju klientide ärile. Erilise tähelepanu saavad just võistlejate loovus ja tarbijate käitumise mõju, brändi omakapital, müük ja kasum.

Kategoorias saavad kandideerida vaid need tööd, mis jõudsid 2010. aasta Cannes Lionsi võistlusel shortlisti või võitsid mõne auhinna. Seda just seetõttu, kuna neid on juba loovuse eest tunnustatud maailmatasemel 2010 Cannes Lionsi žürii poolt.

Võistlustöid hinnatakse strateegia (25 protsenti), idee (25 protsenti) ja tulemuse (50 protsenti) järgi.

Võistlustöid hinnatakse kõiki sama mõõdupuu järgi ja välja antakse ainult grand prix ja Creative Effectiveness Lions.

Võitjad kuulutatakse välja Cannes'is laupäeval 25. juunil 2011 koos Film, Film Craft, Titanium ja integreeritud Lions võitjatega.
Võistlustöid saab antud kategooriasse esitada 4. novembrist 2010 kuni 4. märtsini 2011.

Tagasi üles