«Mispärast lepingu muudatus aset leiab ning kui palju see minu elektriarvet mõjutab?» tekkisid ühel kliendil seepeale küsimused.
Elektriäri juht Sven Pitkve sõnas, et elektrilepingute hinnad muutuvad pidevalt kõikidel pakkujatel ning ka nemad ei saa sellest ümber, seetõttu peab ettevõte kolme aasta jooksul esimest korda hinda muutma. Imatra Elektri hinnamuutus oli marginaali osas 0,27 s/kWh pealt 0,49 s/kWh peale.
«Meie hinnamuutus puudutab hetkel väikse tarbimisega ja suure arvelduskuluga kliente, kes on üsna väike osa meie kliendibaasist. Põhjus on lihtne - katta ära kliendi teenindamiseks tehtavad kulud, mis ka meie jaoks on kolme aastaga kallimaks muutunud,» ütles Pitkve. Kõiki kliente, keda see muudatus puudutab, on sellest ka informeeritud.
Tarbija rahaline kulutus suureneb Pitkve sõnul 1-3 eurot aastas. Lepingu on hetkeseisuga lõpetanud kolm klienti, sest reaalne rahaline mõju on tarbija elektriarvele siiski pigem väike.