Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mees pettus populaarses ennustuskeskkonnas

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Lugeja registreeris end OlyBetis kasutajaks ja ei saanud lubatud boonusraha.
Lugeja registreeris end OlyBetis kasutajaks ja ei saanud lubatud boonusraha. Foto: Lugeja

Meesterahvas registreeris end ennustuskeskkonnas OlyBet kasutajaks, kus lubati maksta boonusraha 10 eurot, kuid soovitud summat uus kasutaja ei saanud.

Lugeja registreeris end OlyBetis kasutajaks ja seejärel lubati boonusraha 10 eurot. «Ootasin boonust ja esitasin teenindajale küsimuse, mille peale vastas teenindaja, et boonus on välja võetud,» sõnas pettunud mees.

Ta kinnitas, et keegi teine pole tema kontolt boonust välja võtnud. «Ma registreerin esimest korda ja saan pangalingiga kinnitada, et pole enne seda teinud,» märkis lugeja ja lisas, et leheküljel peaks olema ligipääs tema kontole, et olukorda kontrollida. «Ma ei usu, et selline asi saab juhtuda, et keegi kasutab minu pangakontot ja registreerib end kellegi teisena,» arutles lugeja.

OlyBet'i mängukontot luues pidi kasutama boonuskoodi megamoolah ja seejärel lubab keskkond anda 10 eurot mängude riskivabaks proovimiseks.

Online kasiinooperatsioonide juht Priit Pajumaa sõnas, et lehekülje turvareeglid lubavad boonusraha väljastada ühele IP aadressile vaid ühe korra. «See välistab võimaluse ühest arvutist teha erinevate inimeste poolt hulganisti mängukontosid ning võtta vastu boonusraha,» selgitas Pajumaa.

Ta sõnas, et selline piirang on valdkonna standard ja kirjeldatud selgelt nii meie kui teiste internetikasiinode reeglites. «Kui kliendil jääb ühelt IP aadressilt korduva konto põhjal boonus saamata, on see saamata algusest peale ning «boonuse väljavõtmine kellegi teise poolt» või «boonuse äravõtmine maja poolt» on siin meelevaldne tõlgendus,» märkis Pajumaa.

Tagasi üles