Päevatoimetaja:
Sander Silm

Vale nimi võib maksta miljoneid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Rootsi alkoholitootja ning A le Coq on mitu aastat vaielnud Cill kaubamärgi üle, A. le Coqi hinnangul ulatuvad nende kahjud üle kuue miljoni kroonini.

Vaidlus kaubamärgi üle tekkis sellest, et A. Le Coq paiskas 2007. aasta mais turule Chill kokteilijookide sarja, mis hagi esitaja hinnangul sarnanes rootsi päritoli V&S Vin ja Spirit AB veini Chill Out kaubamärgiga ning võib tarbijat seega eksitada, kirjutas ERR.

Maakohtus jäi õigus V&S Vin ja Spirit AB-le ning 2008. aastal pidi A. le Coq kohtutäituri pilgu alla olemasoleva toodangu maha valama.

Selle aasta mais võitis aga A. Le Coq ringkonnakohtus vaidluse kaubamärgi üle ning nüüd ootab ettevõtte rootsi firmalt hagi tagamisega tekitatud kahju hüvitamist, mida on ettevõtte sõnul üle kuue miljoni krooni.

Paari päeva eest toimus uus kohtuistung A. Le Coq ja Vin ja V&S Vin & Sprit AB vahel, kus Tartu õlletootja nõuab Rootsi firmalt tekitatud kahju seoses hävitatud toodete ja tooraine mahakandmisega ning saamatajäänud tulu «Chill Cuba Libre», «Chill Sex on the Beach» ja «Chill Cosmopolitan» tootmisest ja müügist.

Tagasi üles