Päevatoimetaja:
Sander Silm

Arvutimängud võivad ka arendada ja õpetada

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Arvutimängud
Arvutimängud Foto: Urmas Luik

Tallinna ülikooli tõsimängude lektor Martin Sillaots arvates on õpimängudes omavahel kombineeritud õpieesmärgid, hariv sisu ja mängulised tegevused.

«Ei ole vahet, kas tegemist on laua-, rolli- või arvutimänguga, kuid kaasaegses infoühiskonnas on just digitaalsed õpimängud populaarsust kogumas, sest nende abil on lihtne suurendada õpilaste õpimotivatsiooni,» sõnas lektor Ühe minuti loengus.

Õpimäng on näiteks Time Mesh seiklusmäng Euroopa lähiajaloo õppimiseks, Silang inglise keele õppimiseks või Busy Workers tööalase ohutuse omandamiseks, vahendab ERR.

Tõsimängude loomine pakub palju võimalusi uute mänguideede realiseerimiseks. Kui tundub, et kommertsmängude vallas on raske midagi uut pakkuda, siis õpimängu loomiseks piisab, kui kombineerida olemasolevaid meelelahutuslikke väljakutseid harivate ülesannetega.

Õpimängude loomist saab omandada Tallinna ülikoolis lühemal suvekursusel või mahukamas kaheaastases rahvusvahelises magistriõppe programmis – Digitaalsed õpimängud.

Refereeritud artiklit saab lugeda ERR-ist.

Tagasi üles