Tallinna ülikooli tõsimängude lektor Martin Sillaots arvates on õpimängudes omavahel kombineeritud õpieesmärgid, hariv sisu ja mängulised tegevused.
Arvutimängud võivad ka arendada ja õpetada
«Ei ole vahet, kas tegemist on laua-, rolli- või arvutimänguga, kuid kaasaegses infoühiskonnas on just digitaalsed õpimängud populaarsust kogumas, sest nende abil on lihtne suurendada õpilaste õpimotivatsiooni,» sõnas lektor Ühe minuti loengus.
Õpimäng on näiteks Time Mesh seiklusmäng Euroopa lähiajaloo õppimiseks, Silang inglise keele õppimiseks või Busy Workers tööalase ohutuse omandamiseks, vahendab ERR.
Tõsimängude loomine pakub palju võimalusi uute mänguideede realiseerimiseks. Kui tundub, et kommertsmängude vallas on raske midagi uut pakkuda, siis õpimängu loomiseks piisab, kui kombineerida olemasolevaid meelelahutuslikke väljakutseid harivate ülesannetega.
Õpimängude loomist saab omandada Tallinna ülikoolis lühemal suvekursusel või mahukamas kaheaastases rahvusvahelises magistriõppe programmis – Digitaalsed õpimängud.
Refereeritud artiklit saab lugeda ERR-ist.