Kommunikatsioonibüroo Powerhouse juhataja ja konsultant Janek Mäggi sõnul on igasuguse reklaami puhul halb, kui reklaamitakse välja midagi, mida tegelikult ei pakuta.
Mäggi: Lõuna-Korea kultuuripäevade reklaamiga astuti reeglitest üle
«Kõik kirikud, parteid, ettevõtted, mittetulundusorganisatsioonid jne vajavad oma tegevuseks tähelepanu ning tuntud inimeste kaasamine selleks on üsna tavaline,» tõdes Mäggi.
Igasuguse reklaami puhul on tema sõnul aga halb, kui reklaamitakse välja midagi, mida tegelikult ei pakuta.
Samuti kinnitas Mäggi, et häid ja halbu «tooteid» on igal turul, olgu see usumaailmas, poliitikas või äris.
«Nende eristamine ei olegi alati nii lihtne. Sageli juhtub, et mõnel halval tootel on päris hea reklaam. Usuüritusi võib reklaamida küll, aga ka ka mind häiris tugevalt, et püüti jätta muljet, nagu tegemist oleks riiklikult tähtsa üritusega.»
Seda rolli saab Mäggi sõnul kanda siiski ainult riik ja tema institutsioon.
«Tundub, et siin on üle astutud mitmetest reeglitest, mida võiks pidada heaks tavaks. Kahju. Aga seda juhtub ka kõigis teistes eluvaldkondades.»