Twitteri finantsjuht: meie publik on Facebooki omast suurem

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Twitteri logo.
Twitteri logo. Foto: SCANPIX

Mikroblogivõrgustiku Twitter finantsjuht Anthony Noto väitis eile Las Vegases toimunud Deutsche Banki tehnoloogiakonverentsil, et olenevalt vaatenurgast võib väita, et Twitter jõuab suurema hulga inimesteni, kui Facebook, vahendab Bloomberg.

Kuigi Twitteril on vaid 304 miljonit igakuiselt aktiivset kasutajat ning Facebookil ulatub see näitaja 1,49 miljardini, väitis Noto, et mikroblogivõrgustiku kasuks räägib nende avatus. Tema sõnul tuleks publikuna arvesse võtta ka neid inimesi, kes näevad Twitteri säutse ilma keskkonda sisse logimata, samuti neid, kes näevad neid veebiotsingumootorite või ka uudisteportaalide ja televisiooni vahendusel.

«Nad on numbrina välja toonud ainult need 1,4 miljardit kasutajat - mitte midagi muud,» ütles Noto, viidates sellele, et Facebooki kasutatakse peamiselt selle veebikeskkonna ja rakenduse abil ning seal tehtud postitusi ei kuvata tavaliselt muudes kanalites.

«Meil on aga olemas muu publik, millest keegi ei räägi. Kui need kokku liita, on see suur number. Tegelikult, mõnel puhul võiks isegi väita, et see on isegi (Facebookist, toim) suurem,» ütles ta.

Noto jättis samas mainimata, kui suureks täpsemalt ettevõte oma publikut väljaspool Twitteri keskkonda hindab. Samuti jäi tal oma arvestustesse lisamata, et Facebooki omanduses on rohkem kui 300 miljoni igakuise aktiivse kasutajaga fotorakendus Instagram ning WhatsAppi ja Messengeri suhtlusrakendused, mille vastavad näitajad küündivad lausa 800 miljonini ja 700 miljonini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles