Lainas: kaasa mõtlev koostööpartner on parim

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kadri Lainas
Kadri Lainas Foto: Eesti Väitlusselts

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor KadriLainase sõnul on ideaalne suhe agentuuri ja kliendi vahel selline, kus koostööpartner mõtleb kaasa ja on valmis sissetulekust loobuma.

«Kõige keerulisem on koostööpartneriga, kes ei võta vastutust ja ei mõtle kaasa,» vastas Lainas Best Marketingi küsimusele, milline on ideaalne suhe agentuuri ja kliendi vahel.

Sagedane selgitus Lainase sõnul taoliselt koostööpartnerilt mittetoimiva lahenduse puhul on: «Ise te ju tellisite.»

Ideaalne on Pristma turundus- ja kommunikatsioonidirektori sõnul aga usaldav suhe agentuuri ja kliendi vahel.

«Mulle meeldib, kui koostööpartner mõtleb kaasa ja on isegi valmis ära ütlema sissetulekust, kui leiab et kliendi poolt esitatud tellimus ei annaks tulemust,» tõdes Lainas.

«Näitena võin tuua siinkohal eelmisel aastal toimunud Mustika keskuse põlengu, kus Prisma taasavamisele plaanisime algselt teha ka reklaamikampaaniat. Meie meediaagentuur aga leidis, et Prisma avamisest saadud PR-kajastus on olnud piisavalt lai ning reklaamiga me mingit lisavõitu ei saavutaks.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles