/nginx/o/2015/07/07/4256679t1hcd2c.jpg)
Google alustas heategevuskampaaniaga, mille eesmärgiks on pagulastega tegelevatele mittetulundusorganisatsioonidele 11 miljoni dollari kogumine, kirjutab Reuters.
Google alustas heategevuskampaaniaga, mille eesmärgiks on pagulastega tegelevatele mittetulundusorganisatsioonidele 11 miljoni dollari kogumine, kirjutab Reuters.
Google teatas, et iga annetatud dollari kohta annetab tehnoloogiaettevõte teise dollari lisaks, seda kuni 5,5 miljoni annetatud dollarini, mis peaks viima kampaania lõppeesmärgi ehk 11 miljoni dollari täitumiseni.
Annetused lähevad mittetulundusorganisatsioonidele nagu Doctors Without Borders, International Rescue Committee, Save the Children ja ÜRO vastavale komisjonile, mis pakuvad pagulastele ja migrantidele mitmekülgset abi.
Euroopat on tabanud suurima ulatusega pagulaskriis peale Teist maailmasõda. Oluliseimaks tõukejõuks on juba neljandat aastat kestev Süüria kodusõda, kuid samuti on Euroopasse jõudnud põgenikud Afganistani, Jeemeni, Iraagi ja Liibüa sõjapiirkondadest.
Annetuskampaaniaga saab tutvuda siin.