Mitmed inimesed on huvi tundnud, et kui nad kaotavad mõne jaeketi kliendikaardi ja sinna peale on kogunenud boonuspunkte, kas siis uue kaardi avamisel kaotatakse eelmise kaardi andmed või kantakse need uuele üle.
Kas kliendikaardi kadumise korral jääb kogutud raha sinna alles?
Rimi Eesti Food AS turundusjuht Katrin Bats sõnas, et tehes sisseosteid Rimi kauplustes, kogub klient oma kaardi arvele Sinu Rimi raha ühe protsendi ulatuses ostusummast, mis laekub kaardile Sinu Rimi rahana.
«Kui kliendil on Rimi kliendikaart kaduma läinud, peaks ta sellest teada andma Rimi kaupluse personalile või Rimi kliendikeskusesse,» lausus Katrin Bats ja lisas, et klient saab kauplusest osta uue kliendikaardi, mille saab edukalt siduda oma vana kaardiga.
Ta selgitas, et selleks on kliendil kaks võimalust - Rimi kodulehel või kauplustes asuvates terminalides. «Seega, kui vana ja uus kaart on ühendatud, kandub ka kogutud raha uuele kaardile ümber,» märkis Bats.
Bats rõhutas, et oluline on kaardi kadumisest teavitada niipea, kui võimalik, sest sel juhul saab kindel olla, et selle leidja ei kasuta kaarti kurjasti.
ETK grupi kommunikatsioonijuht Ivo Rull selgitas kahe kliendikaardi kogutavate boonuspunktide süsteemi erinevusest. «Säästukaart ja Säästukaart Pluss on ETK kaupluste kliendikaardid, millega saab ostusoodustusi kõikides A ja O, Konsumi, Maksimarketi, E-Ehituskeskuse ja Tööriistamarketite poodides,» sõnas Rull. Ta lisas, et makstes Säästukaardi või Säästukaart Plussiga on võimalik aasta jooksul säästa kuni kahe kuu ostusumma.
Iga ostuga koguvad kaardiomanikud veel ka boonuspunkte, mida saab kasutada järgmiste ostude eest tasumisel. Boonuspunkte jagatakse vastavalt tarbimise kasvule tõusva väärtusega.
«Kuna nii Säästukaart kui Säästukaart Pluss on seotud isikukoodiga, siis saab nendega kogutud punkte kasutada vaid kaardiomanik,» ütles Rull. Ta mainis, et kui kaart on kaotatud või varastatud, siis tuleb kliendil see sulgeda ning tellida uus. «Boonuspunktid kaardivahetuse, selle kaotuse või varguse korral kaduma ei lähe,» lausus ta.
Maxima kommunikatsioonijuht Katja Ljubobratets sõnas, et aitäh kaart on personaalne ning klient kogub kaardiga iga ostu puhul boonusrahana ühe protsendi ostusummast, mida saab kasutada Maxima kaupluses ostude eest tasumisel. «Juhul kui Aitäh kaart kaob, varastatakse või osutub rikutuks (nt magnetriba ei tööta), siis palume ühendust võtta Maxima kaupluste klienditeenindajatega või infotelefoniga,» märkis Ljubobratets.
Ta rõhutas, et uue kaardi taotlemisel tuleb tasuda kaardi hinnakirjajärgne maksumus ehk üks euro ja kogu seni kogutud boonusraha kantakse uuele kaardile üle.