Tarbija24 lugeja Gerda Viks leidis oma koerale süüa andes, et veerand tundi varem Otepää Maximast ostetud koerakonservis oli kaks tavalist tigu.
Ostja leidis Maxima koerakonservist kaks tigu
Maxima omatoodete sarja kuulunud koerakonserv Optima Linija oli Viksi sõnul tol päeval, 17. augustil, koerakonservidest ainus valik. Naine välistas võimaluse, et need teod sattusid konservi pärast avamist, kuna peale ostmist läks ta koju, avas konservi ning valas selle koerale kohe kaussi.
«Pilk jäi konservi põhja alles siis, kui väike osa söögist ei tulnud raputamise peale välja ja siis nägingi neid tigusid. Hoopiski on teoreetiline võimalus, et neid tigusid oli seal rohkem, aga selle aja peale oli koer juba terve toidu jõudnud nahka pista,» selgitas ta.
Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid vabandas kliendi ees ning lisas, et selliste probleemidega tuleks alati otse kauplusse pöörduda. «Ma ei saa kommenteerida asja, mida ma näinud ei ole,» ütles Erilaid.
«Me peame küsima tootja käest, kuna meie sinna kinnise pakendi sisse ei näe, ja keegi pole siiamaani sellise kaebusega pöördunud. Kõige parem on selliseid asju lahendada ikkagi läbi selle, et asi viiakse kauplusse, kus saab täpselt uurida, et mis ja kus ja kuidas,» lisas Maxima avalike suhete juht.