«Tele2 infotelefonile helistades ütleb automaatne teavitus, et kõne võidakse parema teeninduse eesmärgil salvestada – see viitab aga sellele, et iga kõnet ei pruugitagi salvestada. Kuidas on aga tagatud see – kui peaks tekkima olukord, kus klient saab kogemata ekslikku infot või halva teeninduse osaliseks –, et seda ikkagi tõendada saab? Või salvestab Tele2 ikkagi kõik kõned ja automaatne teavitus on eksliku sisuga?» küsib lugeja.
Lugeja küsib: kas Tele2 ei salvestagi kõiki infotelefoni kõnesid?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt.
Sisemise kvaliteedi tagamise eesmärgil salvestame juhuvaliku alusel 70 protsenti teeninduskõnedest, mis kustutakse kahe kuu möödudes. Kindlasti soovime vältida olukordi, kus võib esineda kliendi ja teenindaja vahel möödarääkimine. Kui selline olukord tekib, siis leiame mõlemale poolele sobiva lahenduse ilma, et oleks vaja asuda kellegi sõnu tõestama.