/nginx/o/2015/09/09/4468075t1hf448.jpg)
«Tele2 infotelefonile helistades ütleb automaatne teavitus, et kõne võidakse parema teeninduse eesmärgil salvestada – see viitab aga sellele, et iga kõnet ei pruugitagi salvestada. Kuidas on aga tagatud see – kui peaks tekkima olukord, kus klient saab kogemata ekslikku infot või halva teeninduse osaliseks –, et seda ikkagi tõendada saab? Või salvestab Tele2 ikkagi kõik kõned ja automaatne teavitus on eksliku sisuga?» küsib lugeja.
Vastab Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt.
Sisemise kvaliteedi tagamise eesmärgil salvestame juhuvaliku alusel 70 protsenti teeninduskõnedest, mis kustutakse kahe kuu möödudes. Kindlasti soovime vältida olukordi, kus võib esineda kliendi ja teenindaja vahel möödarääkimine. Kui selline olukord tekib, siis leiame mõlemale poolele sobiva lahenduse ilma, et oleks vaja asuda kellegi sõnu tõestama.