Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2015/09/07/4462609t1h3508.jpg)
«Tele2 saadab mulle juba teist kuud järjest 0-arveid, kuigi ma ei ole mitte kunagi Tele 2 klient olnud. Eelmine kuu andsin neile sellest teada, lubasid sellega tegeleda. Täna sain uuesti arve – arusaamatu, kust nad on saanud mu vana e-posti aadressi ja miks nad suvalistele adressaatidele arveid esitavad?» uurib lugeja.
Vastab Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt.
Andmebaasi vea tõttu sai inimene tõesti 0-eurose arve. Seda arvet võib täielikult ignoreerida ja anname endast parima, et eksimus ei korduks.
Vabandan võimalike ebamugavuste pärast.