Tallinna trollijuht sundis reisijat prügikastist sinna visatud prahti välja võtma, ettevõtte hinnangul provotseeris juht konflikti põhjuseta.
Trollijuht sundis reisijat prügikastis sobrama
«Pärast kõrrejoogi paki äraviskamist tuli proua trollijuht kabiinist välja ja käskis korduvalt mul see prügikastist välja võtta,» rääkis nädal aega tagasi trolliga nr 1 sõitnud neiu. Küsimuse peale, miks ei tohi prügi prügikasti visata, ärritus juht kõvasti ja ütles reisijale, et see on piletikast. «Piletikast validaatori ajastul?» ei jõudnud neiu ära imestada. Sõitja sõnul keeldus ta korduvalt prügi väga sügavast ja räpasest prügikastist välja võtmast, mispeale juht tegi seda ise. Surus kõrrejoogitopsi talle kätte ja lükkas ta trollist välja, et neiu selle tänaval olevasse prügikasti viskaks.
«Küsisin seepeale, kas prügikasti tühjendamine on reisijate ülesanne, mille peale proua muigas. Oma nime keeldus ütlemast, vastas naerdes vene keeles: «Milleks sulle mu nimi, istu kallike ja rahune maha»,» rääkis sõitja. Kellega tal konflikt tekkis, neiu öelda ei osanud, sest juhil polnud nimesilti. «Miks pole ühissõidukijuhtidel nimesilte, nad on samamoodi teenindav personal? Lisaks veel linnaelanike palgal,» arvas sõitja.
«Trollijuht käitus ebaprofessionaalselt,» tunnistab Tallinna linnatranspordi avalike suhete juht Sirje Roht. Tema sõnul kuulub ühissõidukijuhi igapäevase töö juurde ka konfliktsituatsioonide mõistlik lahendamine ja käitumiskultuur. «Kõnealune trollijuht aga tekitas ise oma käitumisega konflikti olukorras, kus selleks puudus igasugune põhjus,» rääkis Roht. Ta lisas, et juhiga on vesteldud ja on juhitud tähelepanu ebaadekvaatsele käitumisele, mis ei ole sobilik ühistranspordi töötajale. «Vabandame sõitja ees,» ütles Roht.
Ta möönis, et nimesilte trollijuhtidel tõesti ei ole, kuid juhi isik on lihtsalt tuvastatav selle järgi, mis number trolliga, millisel liinil keegi töögraafiku järgi konkreetsel ajal töötab.