Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Püsikliendikaarti tehes võib tõusta poe silmis VIPiks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Foto: Liis Treimann

Paljudes jaekettides on klientide hoidmiseks loodud püsikliendikaardid, mis teevad sooduspakkumisi ning avavad võimalusi mitmekesiseks poodlemiseks.

Stockmanni turundusjuht Erica Järve sõnul on oluline silmas pidada, et kauplus ei paku VIP-kliendikaarti, vaid kõik kliendid, kellel on püsikliendikaart, on Stockmanni kaupluse silmis VIPid, kellesse suhtutakse kui tähtsatesse persoonidesse.

«Meil on septembrikuus käimas kampaania, mille käigus ühe elemendina väljastame kuponge eri soodustuste saamiseks kogu kuu jooksul,» ütles Järv ja lisas, et seda sooduskaarti nimetatakse Brooklyn VIP-kaardiks, mida jagatakse praegustele ja septembrikuu jooksul liituvatele klientidele.

Seega peab silmas pidama, et pärast Brooklyni kampaaniat lõpeb ka VIP-sooduskaardi kasutusaeg. «Samuti väljastame nii praegu kui ka lähitulevikus Stockmanni püsikliendikaarte ja koostöös Nordea pangaga Stockmann Mastercardi, mis ongi sisuliselt sama nagu konkurendi Partnerkaart,» selgitas Järv.

«Sel kuul saab Brooklyni VIP-kaardi kampaania sooduskaarti, mille eeliseid saavad kasutada püsikliendid, kes on kaupluse VIPid niikuinii,» selgitas Järv ja lisas, et VIP-kaart kehtib koos isikliku püsikliendikaardiga, kuid topeltsoodustused selle kaardiga ei kehti.

Tagasi üles