Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Pangakliente hoiatatakse petukirja eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
E-kirjad, mis äratavad kahtlust, tasub pigem kustutada.
E-kirjad, mis äratavad kahtlust, tasub pigem kustutada. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

F-Secure tugikeskus hoiatab Danske Banki nime kasutava petukirja eest, mis tasub kohe pärast avamist kustutada.

Eestis on liikvel petukiri, milles kirja saajale teatatakse, et Danske Bank on saatnud siseteate, kus palutakse klikkida kirjas sisalduvale lingile "Juurdepääs Internetipank". Tegemist on petukirjaga ja F-Secure tugikeskus soovitab kirja kohe kustutada.

"Eriti oluline on muu hulgas pöörata tähelepanu kirja saatja aadressile: kõnealune petukiri on tulnud domeenilt @danskeinternetpanki.ee, mis peaks kirja saajas kahtlust äratama," sõnas F-Secure tugikeskuse juht Raido Orumets. Juhul kui selline kiri kasutaja postkasti satub, tuleks see kohe kustutada või toimida vastavalt oma rämpspostitõrje teenusepakkuja soovitustele.

Danske Banki kommunikatsioonijuht Tõnu Talinurm soovitab klientidel, kellel on kahtlus, et nad on sisestanud oma internetipanka sisenemiseks vaja minevad andmed valel lehel, helistada Danske Banki infotelefonil 6 800 800.

Internetipanka turvaliseks sisenemiseks soovitab pank alati avada panga koduleht www.danskebank.ee eraldi veebilehitsejas. Samuti tuleb olla tähelepanelik ega kunagi jagada kellegagi oma internetipanga tunnust või paroole. Pank ei küsi Talinurme sõnutsi kunagi kliendilt selliseid andmeid.

Tagasi üles