Adidas pikendas Chelsea jalgpalliklubiga sponsorlepingut

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Adidase logoga jalgpall
Adidase logoga jalgpall Foto: Reuters / Scanpix

Sporditarvete gigant Adidas pikendas Chelseaga sponsorlepingut kaheksa aasta võrra.

Seoses sellega sõlmiti ka uus sponsorleping, mille järgi varustab Adidas meeskonda kogu avajaliku varustusega, kaasab neid reklaamidesse, saab kasutada staadioni reklaampinda ning ütleb sõna sekka võistlusprogrammi osas, kirjutas Marketing Week.

Chelsea ei nõustunud tehingu täpset maksumust kommenteerima, kuid teatas, et tegemist on multimiljonilise tehinguga, mis on võrreldes originaalse tehinguga oluliselt suuremahulisem.

Kahe osapoole koostöö sai alguse 2006. aastal, kui tehti koostööd maailma suurima meeskonna foto tegemisel, mil 8000 Chelsea fänni seisid ühel pildil koos jalgpalluritega.

Pärast seda on sporditarvete tootja ja jalgpalliklubi teinud koostööd mitmete väiksemates projektides.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles