Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Eesti kleidist sai Norras üleöö hitt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Tallinn Dolli kleit, mis äratas tähelepanu.
Tallinn Dolli kleit, mis äratas tähelepanu. Foto: Erakogu

Tallinn Dollsi kleit sai Norras üle öö popiks, kui Eesti moekunstnike toodangut müüv Eveliis Kund-Zujev sellega tänaval silma jäi.

«Ma olen öelnud, et poest ma väga rääkida ei taha, kuid seda lugu, kuidas Tallinn Dollsist üleöö hitt sai, pean ma lihtsalt jagama. Selle loo alapealkiri võiks olla ka «õigel ajal õiges kohas»,» kirjutab Eveliis Kund –Zujev oma blogis.

Ühel hommikul tööle minnes otsustas ta  tavapärase tee asemel teha väikese tiiru ning minna mööda Storgatat. «Mind peatas üks imekena daam, kes ütles, et mul on seljas võrratu kleit. Ma ütlesin sellele daamile, et ta võib endale samasuguse kleidi meie poest osta,» kirjutab naine.

Komplimendi teinud naine polnud Eesti moekunstnike ja käsitööliste poest ESTist midagi kuulnud, kuid lubas kindlasti läbi tulla. «Muidugi ei lootnud ma, et ta ka päriselt tuleb. Tund aega hiljem oli ta poes ja lahkus sellesama boyfriend kleidiga. Õhtul lisas ta endast Instagrami pildi uues kleidis, täägis ära ka @nesteesti ja sealt läks lumepall veerema,» kirjutab naine. «Kust sa ostsid? Nii kaunis! Meie linnas? Selline pood? Päriselt? Naised olid elevil. Paar päeva hiljem tuli poodi üks naine, kes ütles, et peab ka endale sellise rohelise kleidi saama nagu ta sõbrannal on. Eile sain ma meili, kus küsiti, kas neid rohelisi kleite veel on. See naine oli teisest linnast (küll siit mitte kaugel, aga siiski), kuid näinud seda kleiti Instagramis, teadis ta kohe, et ta peab ka selle kleidi endale soetama.»

«Öelge siis veel, et Instagram ei ole üks tänuväärne reklaamikanal. Just nii sai ühest Tallinn Dollsi kleidist siinsete naiste seas üleöö hitt,» tõdeb naine.

Tagasi üles