Päevatoimetaja:
Sander Silm

Jaapani rõivabränd proovib neljapäevast töönädalat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Modell Uniqlo logo kandva lehvikuga
Modell Uniqlo logo kandva lehvikuga Foto: SCANPIX

Tuntud Jaapani rõivabränd Uniqlo pakub alates oktoobrist viiendikule ettevõtte töötajatest võimalust puhata järjest kolmel päeval nädalas, seda juhul, kui nad nõustuvad ülejäänud neljal päeval tegema kümnetunniseid tööpäevi, kirjutab Bloomberg.

Ettevõtte pakkumine puudutab umbes 10 000 Jaapani töötajat. Juhul kui katset saadab edu, laiendatakse seda suuremale osale töötajaskonnast.

Uniqlo uus initsiatiiv on Jaapani töötamistraditsioone silmas pidades üsna erandlik nähtus. Guardiani andmetel töötab üle 22 protsendi jaapanlastest rohkem kui 49 tundi nädalas, samal ajal kui samuti suurte töörügajatena tuntud ameeriklaste puhul on selleks näitajaks vaid 16 protsenti.

Ületöötamise ning sellega kaasneva läbipõlemise ja stressi vältimiseks on mitmed tuntud firmad, nagu riigi suuruselt teine börsikauplemisettevõte Itachu, keelanud oma töötajatel ületundide tegemise.

Tagasi üles