Tartus asuvalt aasiapäraselt restoranilt hinnapakkumist küsinud Daisy jäi nõutuks, kui hiljem maksma ja kaupa kätte saama minnes küsiti toitude eest ligi 20 eurot suurem summa.
Kliendil paluti arvutusveast tekkinud hinnavahe kinni maksta
«Küsisin restoranilt Hot Pot hinnapakkumist. Algul tundus mulle kõik sobivat, sest nägin, et suure koguse toitude tõttu sain soodustust,» ütles Daisy. Menüüd küll kooskõlastati ja muudeti korduvalt, kuid pakkumised ja nende hind jäid samaks. Maksma minnes küsiti naiselt aga suuremat summat, kui eelnevalt kokku lepitud.
«Kui hakkasin klienditeenindajalt uurima ja näitasin mulle tehtud hinnapakkumist, selgus, et hinnapakkumise teinud isik oli valesti arvutanud. Mul ei lastud muud teha, kui kõik see kinni maksta – summa oli peaaegu 20 eurot suurem kui hinnapakkumises,» kirjeldas Daisy.
Hot Poti teenindusjuhi Tauri Tammeoru sõnul oli kliendile tehtud hinnapakkumises tõesti viga, nimelt oli paaril toidul lõpphinna arvutusvalemis väike viga sees. «Viga avastati, kui klient oli juba tasunud, teenindaja palus viisakalt kliendilt vabandust ja järgmisel päeval saatsin ka mina isiklikult kliendile kirja, kus palusin tekkinud olukorra pärast vabandust,» selgitas Tammeorg.