Päevatoimetaja:
Sander Silm

EAS otsib Eestile uut brändi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Merike Teder
Copy
«Welcome to Estonia»
«Welcome to Estonia» Foto: EAS

Tänasest algavad Eesti riigi brändi uuendamisega tegelevad valdkondlikud töötoad, ühisloome eesmärk on arendada riigi kuvandit, sõnastades Eestit iseloomustavad omadused, unikaalsus ja konkurentsieelis.

Iga Eesti riigi brändi uuendusega tegelev töötuba keskendub erinevale valdkonnale, kus sõelutakse välja just sellest valdkonnast tõukuv riigi autentne, eristuv ning meile endale ja teistele korda minev väärtuspakkumine. Lisaks selgitatakse välja eri valdkondade vajadused riiklikule turundusele ja kommunikatsioonile, mis aitavad valdkondi paremini maailmale tutvustada.

«Oleme töötubadesse kutsunud ning ootame end jätkuvalt registreerima kõiki oma valdkonna asjatundjaid ja eksperte, kes tahavad lisaks valdkonna arendamisele aidata kaasa värske Eesti kuvandi sünnile,» sõnas Eesti riigi brändi uuendamisega tegeleva meeskonna juht Paul Kristjan Lilje.

Kümne töötoa teemad on järgmised: haridus (24.08), investeeringud ja talendid (26.08), kultuur ja pärand (07.09), valitsemine (09.09), turism (11.09), toit (14.09), sport (16.09), noored (18.09), kogu- ja vabakonnad (21.09) ja eksport (23.09).

Töötubadesse saab end registreerida veebilehel.

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus alustas Eesti brändi uuendamisega eelmise aasta lõpus. Täna algavate töötubade eesmärk on laiendada brändi loomes osalejate ringi ning kaasata rohkem neid organisatsioone, ettevõtteid ja inimesi, kelle igapäevatöö on tuua Eestisse investeeringuid ja talente ning arendada eksporti, turismi, haridust ja teisi valdkondi.

Tagasi üles