Tänavu augustis kirjutas Postimehe ajakirjanik Sigrid Kõiv arvamusloos «Lotte porgandid» lastele mõeldud toiduvalikust poodides, mis ei paistnud kuigi tervislik. Muu hulgas käis autor toidutootjatele välja mõtte hakata tootma Lotte pildiga porgandeid.
Lotte jõudis lõpuks ka porgandipakile
«Mul ei oleks midagi selle vastu, kui koeratüdruk oleks näiteks porgandipaki või teraleiva peal,» kirjutas Kõiv.
Ettepanek sai järje üllatavalt kiiresti – juba septembris alustas Läti ettevõte Suncrisp koostöös Eesti firma MAAS Distributioniga siinsetes poodides Lotte pildiga porgandite müüki.
Suncrispi tegevdirektor Ivar G. Karlsen ütles Tarbija24`le, et initsiatiiv koeratüdruku pildiga porgandite müümiseks tuli Eesti poolelt.
Karlseni sõnul on Lotte märk Eesti laste seas hästi tuntud ja seega võib antud toode aidata kaasa siinsete laste tervislike toitumisharjumuste arendamisele. Ta tõi välja ka Tervise Arengu Instituudi kampaania, mis kutsub inimesi rohkem puu- ja juurvilju sööma, ning märkis, et Lotte porgandid võiksid olla üheks abivahendiks, millega seda sõnumit lasteni viia.