Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lotte jõudis lõpuks ka porgandipakile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Lotte märgiga toodete sekka jõudsid septembris ka porgandid.
Lotte märgiga toodete sekka jõudsid septembris ka porgandid. Foto: SCANPIX

Tänavu augustis kirjutas Postimehe ajakirjanik Sigrid Kõiv arvamusloos «Lotte porgandid» lastele mõeldud toiduvalikust poodides, mis ei paistnud kuigi tervislik. Muu hulgas käis autor toidutootjatele välja mõtte hakata tootma Lotte pildiga porgandeid.

«Mul ei oleks midagi selle vastu, kui koeratüdruk oleks näiteks porgandipaki või teraleiva peal,» kirjutas Kõiv.

Ettepanek sai järje üllatavalt kiiresti – juba septembris alustas Läti ettevõte Suncrisp koostöös Eesti firma MAAS Distributioniga siinsetes poodides Lotte pildiga porgandite müüki.

Suncrispi tegevdirektor Ivar G. Karlsen ütles Tarbija24`le, et initsiatiiv koeratüdruku pildiga porgandite müümiseks tuli Eesti poolelt.

Karlseni sõnul on Lotte märk Eesti laste seas hästi tuntud ja seega võib antud toode aidata kaasa siinsete laste tervislike toitumisharjumuste arendamisele. Ta tõi välja ka Tervise Arengu Instituudi kampaania, mis kutsub inimesi rohkem puu- ja juurvilju sööma, ning märkis, et Lotte porgandid võiksid olla üheks abivahendiks, millega seda sõnumit lasteni viia.

Tagasi üles