Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kui palju on iga kasutaja Facebookile, LinkedInile ja Twitterile väärt?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Facebook'i like-sümbol
Facebook'i like-sümbol Foto: Alison Yin/AP

Sotsiaalmeediavõrgustike ja e-äri firmade edu määrab nende kasutajate arv. Portaal Howmuch.net on välja arvutanud populaarseid  teenuseid pakkuvate ettevõtete iga kasutaja väärtuse.

Vastav näitaja saadi ettevõtte turuväärtuse (aktsiate arvu ja aktsiahinna korrutise) jagamisel aktiivsete kasutajate arvuga.

Ettevõte:Kasutajate arvTuruväärtusKasutaja väärtus ettevõttele
Facebook1,4 miljardit227 miljardit dollarit162 dollarit
Google2 miljardit364 miljardit dollarit182 dollarit
LinkedIn364 miljonit24,9 miljardit dollarit69 dollarit
Yelp142 miljonit3,5 miljardit dollarit25 dollarit
Zynga100 miljonit2,8 miljardit dollarit28 dollarit
Groupon160 miljonit4,5 miljardit dollarit28 dollarit
Yahoo!600 miljonit42,2 miljardit dollarit70 dollarit
Twitter302 miljonit24,4 miljardit dollarit81 dollarit
eBay152 miljonit71 miljardit dollarit474 dollarit
Amazon270 miljonit198 miljardit dollarit733 dollarit


 

Tagasi üles