Sotsiaalmeediavõrgustike ja e-äri firmade edu määrab nende kasutajate arv. Portaal Howmuch.net on välja arvutanud populaarseid teenuseid pakkuvate ettevõtete iga kasutaja väärtuse.
Kui palju on iga kasutaja Facebookile, LinkedInile ja Twitterile väärt?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastav näitaja saadi ettevõtte turuväärtuse (aktsiate arvu ja aktsiahinna korrutise) jagamisel aktiivsete kasutajate arvuga.
Ettevõte: | Kasutajate arv | Turuväärtus | Kasutaja väärtus ettevõttele |
1,4 miljardit | 227 miljardit dollarit | 162 dollarit | |
2 miljardit | 364 miljardit dollarit | 182 dollarit | |
364 miljonit | 24,9 miljardit dollarit | 69 dollarit | |
Yelp | 142 miljonit | 3,5 miljardit dollarit | 25 dollarit |
Zynga | 100 miljonit | 2,8 miljardit dollarit | 28 dollarit |
Groupon | 160 miljonit | 4,5 miljardit dollarit | 28 dollarit |
Yahoo! | 600 miljonit | 42,2 miljardit dollarit | 70 dollarit |
302 miljonit | 24,4 miljardit dollarit | 81 dollarit | |
eBay | 152 miljonit | 71 miljardit dollarit | 474 dollarit |
Amazon | 270 miljonit | 198 miljardit dollarit | 733 dollarit |